Oj vad den här dagen har gått fort asså.. Dagen började som vanligt med jobb, väldigt lugnt idag. Efter de så åkte jag hem och begav mig ut på en powerwalk i över en timme. Sjukt stolt haha. Efter de så blev det en sallad till middag och sedan till stallet för att risa lilla Armani. Gilda fick vila igen för hon var jätte öm i tårna sen skoningen... Suck :( Hoppas kunna rida henne imorgon i alla fall. Har även börjar skura inse nya boxarna som höstarna ska stå i. Skulle egentligen ha flyttat dom dit idag men dom som stig där innan har inte städat, så då började vi göra de istället. Mammas idé såklart..

Nu ska jag sova så jag orkar kliva upp i morgon. Alltid lika svårt! Ni som är uppe lite längre kan njuta av dom underbart fina bilderna från ridturen på Armani, som för övrigt gick jätte fint när jag trimmade :)

Kommentera

Publiceras ej