Har diag träning för Lotta Björe första gången i mitt liv och det gick super bra! Hade med Gilda och är evrklgen nöjd med henne. Det var mycet gymnastik och sits övningar idag. Vi fick hoppa en serie med räcke-ett galoppsprång-tre studs-två galoppsprång oxer, och sedan hoppa den åt andra hållet med oxern först. I serien så trodde jag att hon sulle bli trött för hon är inte riktigt stark i bakmusklerna än, men hon jag kände inte av någonting av att hon blev trött. Väldigt positivt! Vi fick även hoppa en liten bana med böjda linjer, hinder ur sväng och sedan en banan där vi satt ihop allting. Film kommer imorgon :)
 
I veckan så har jag mest trimmat hästarna, det har blivit mycket jobb på banan, soecielt för Gilda. Och mycket utomhusridning på Armani så han blir pigg. Har även galopptränat dom med intervaller. Har en app på telefonen där jag kunde se hur långt dom fick galoppera och Armani fick galoppera 6,3 km och Gilda 5 km. Bra träning!
 
Imorgon åker jag till Karlshamn för att tävla. Gilda ska få debutera 1.30 och Armani ska få hoppa 1.35 och 1.40. Ska bli spännande att se hur Gilda sköter sig i 1.30 för hon har varit lite nonchalant när vi har tävlat 1.20. Hoppas det går bra.
 
Nu ska jag sova, godnatt!
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej