Tjohej!
 
Kom nästan alldeles nyss hem från stalet, har gett dom kvällsmat. Blev ingen ridning idag utan jag packade upp och gjorde rent allting istället. Red även Zultan, en 5-årig frieserhäst som jag hjälper ägaren att rida när jag har tid. En jätte härlig häst som älskar att bocka! Bra träning för balansen haha. Extra poäng för mig för jag rider i en dressyrsadel och jag kan säga att det har aldrig hänt förut! Sjukt obekvämt...
 
Zultan
 
 
Har inte hunnit med att göra så mycket annat idag, förutom att vara på jobbet då. Imorgon har jag kagt upp planeringen så här:
 
06.00: Kliva upp
06.45: Åka till stallet
07.00: Åka vidare till jobbet
07.30-16.00: JOBB!
16.30: Ta in hästarna och mocka
17.00: Vara tillbaka i stallet och rida hästarna
20.00: Hem och äta middag
22.00: SOVA!
 
Haha typ så ser mina vardagar ut, helt fullspäckade. Hinner inte med så mycket annat än att jobba och vara i stallet men det är ju mitt liv och jag älskar det! :)
 
 

1 kommentarer

Mari

10 Oct 2012 16:17

Tack och lov att Jossan bloggar. Kan man hålla lite koll på Er nu när Ni är så långt från Lögdö. Hälsa mamma!!

Kommentera

Publiceras ej