Hallådär!
 
Härlig dag idag. Började med att jobba som vanligt och det var väödigt lugnt idag också. Höjdpunkten var lunchen med Michelle och Lovisa på Torget1. Det blev baconinlindad kyckling med potatisgratäng, jätte god ss och en underbar sallad till. Det avslutades med blåbärspaj och kaffe. Har såklart ätit kanelbulle också eftersom det är kanelbullens dag! Haha. 
 
Efter jobbet så var jag på banken och fixade lite grejor inför utlandsresan till Gran Canaria vecka 44. LÄNGTAR!!! Och efter det så åkte jag och mamma till stallet. MAmma mockade medans jag red Gilda ut i sokgen, hon fick klättra idag. Armani vilade för det började regna precis när jag var klar med Gilda... Suck! 
 
Nu kollar jag på tv och äter en chokladboll, ska snart släcka ner allting och sova :)
 

Kommentera

Publiceras ej