Verkligen perfekt tajming att bli sjuk när studenten är på fredag.. Har legat i sängen hela dagen i hopp om att käna mig i alla fall lite bättre, men utan resultat. Suck! Ikväll så äre det middag med klassen på Biteline, ska bli kul, och gott haha. Blir ingen ridning idag för det regnar också.

Igår så hoppade jag Ravioli. Han gick riktigt fint när jag hopapde fram då han var väldigt kugn och avslappnad. Men när jag skulle hoppa en liten bana så blev han genast spänd och studsig, stannade några gånger också. Avlsutade med att hoppa samma övning som jag gjorde när jag hoppade fram och försökte få honom kugn igen. Efter ett tag så slappnade han va helt!
Armani fick sig ett riktigt träningspass i skogen. Han fick trava up för en backe två gånger, och sedan galoppera upp för en anna backe tre gånger, den var dessutom mycket längre och brantare.
Yaoa

Kommentera

Publiceras ej