Jo tack jag vet, måste verkligen börja träna.. Blääää asså! Jag är så fruktansvärt lat. Borde egentligen sätta upp mål för varje vecka över vad jag ska göra, typ onsdag ut och springa och torsdag gymma. Men jag vet ju hur det blir. "Näe asså idag hinner jag egentligen inte..", "Mycket skönare att ligga i soffan juu..". Känner mig själv allt för bra.

MEN ska försöka börja röra på mig ;) Kan ju vara bra liksom.

Och nu över tillbaka om hur min dag har varit :)

Började 8, slutade 16. En rolig dag idag. Spelade volleyboll på idrotten. Stort plus! Älskar volleyboll. Det som drog ner dagen var att ha historia B från 14-16. Sämst.. Tur man åkte till stallet sen. Det gör en alltid glad! :)

Mamma och jag red på banan och lösgjorde dom lite. Ett lugnt pass. Mamma red Armani och sa att han kändes jättefin, var inge tung i munnen eller så. Razzan gick super fint i traven! Väldigt avslappnad och sökte sig nedåt i formen. Blev lite sämre i galoppen då hon helt plötsligt inte ville ställa till höger. Tusan alltså, hon som gick så fint :/ Nötte inte så mycket i högervarvet i galopp för jag hade ingen lust att bråka med henne idag.

Och nu ska jag sova, börjar 12.10 imorn ;) Tjaaaråååå

Kommentera

Publiceras ej