Börjar med dagens ridpass..

Armani: Red ut i skogen. Gjorde inget speciellt, typ skritt, trav, galopp, hopp över några hinder och klättring. Ett helt vanligt skogspass :) Det roligaste var när jag skulle vända och rida hemåt för då bockade han så jag tappade ena tygeln och sen stack han! Busig häst.. Haha

Razzia: Hon fick gå ett pass på banan idag för morfar ville hjälpa mig att trimma. De säger man inte nej till ;) Jobbade mest i trav med henne då hon är lugnast där. Gjorde mycket avbrott på volt där jag skulle ha henne inåt ställd hela tiden och jobba med de yttre tygeltagen istället.

Har även börjat mitt nya liv idag. Eller aa, slutat vara så lat i alla fall. Var nämligen ut och gick/sprang förut!! Plötsligt händer det liksom.. Började med att gå i rask takt i 5 minuter som uppvärmning och sedan sprang jag i ca 25. Sammanlagt så blev det 3.15 km :) Laddade ner kungöigaste sopen också så det här kommer bog bli kul :D

Kommentera

Publiceras ej