Idag har jag hoppat båda hästarna plus ridit en kompis häst. Hoppade studs, en serie, kombination och ett enkelhinder idag. Satt sedan ihop allting till en liten bana. Började med att hoppa Armani och han gick jätte bra! Har inget att "klaga" på. Tror han tyckte det var kul att få hoppa :)

Red sedan Razzia. Mamma hade ridit fram henne åt mig och även hoppat lite. Vilket slutade i att mamma ramlade av haha. Razzia tyckte en oxer med en låda var jätte hemsk och kastade sig till höger precis när hon ska hoppa av.. Och mamma flög.. Efter de så satt jag upp och hoppade henne haha. Hon var ganska spänd idag, men hon hoppade fint :)

Red även en kompis häst som hade blivit istadig. Så jag fick sätta mig upp och banka lite på den.

Kollade på propositionen för Hamre alldeles nyss och såg att dom inte hade någon uppstallning! SÄMST. Kan inte åka dit och tävla då :(

Och förresten, Armani blev klippt igår :):) OCH det här blev ett flummigt inlägg hahaha..!



Kommentera

Publiceras ej