Aaaaaheej nu var det väldigt längesedan jag bloggade. Tråkigt va? Nä men det finns en anledning till varför jag inte har bloggat, tex att det är grymt mycket i skolan och att jag blev väldigt less när Razzia blev sämre i ryggen igen.. Har inte ridit henne på ungefär 7 veckor, jätte tråkigt :( Som ni kanske vet så blev Razzia dålig i ryggen första gången redan i somras och hon har inte blivit helt bra sedan dess. Veterinärerna har gjort/kollat allt på henne och dom hittar INGET!! Ändå har hästen jätte ont i ryggen och halt på höger bak.. Det vi har kommit fram till är att hon ska triangelmärkas och få bli avelssto. Det är synd tycker jag eftersom hon är en sån fin och underbar häst! Men hellre att hon får bli mamma än att bli utslagen..
Men nog om det här, nu ska jag skriva om något roligare istället!!
image description
Armani är iaf frisk, pepparpeppar.., och honom tävlar jag för fullt nu. Har gjort 4 tävlingar på och det har gått riktigt bra!

Högbo 2-4 mars

1.20: Var nolla och kom åtta
1.30: Dubbelnolla och seger!!
1.30: 4 fel i omhoppning
Sundsvallsridklubb 10-11 mars

1.30: 9 fel i omhoppningen plus en 2:a plats. Red en dålig sväng så han inte såg hindret och vek förbi, plus ett nedslag.


Sundsvalls fältridklubb 16-18 mars

1.30: 4 fel.

Gävle 12-15 april

1.20: Ramlade av på 3:e hindret..
1.30: ett nedslag i grundomg.
Lag 1.30: 8 fel. Båda nedslagen var mitt fel.
1.30 Gävle:
1.20 Gävle:
Nästa tävling blir i Högbo 3-6 maj där även 2:a och 3:e omgången av elitlaget går. Kommer att rida 1.20 och 1.30

1 kommentarer

Amanda

27 Apr 2012 23:00

aha nu såg jag, va tråkigt för er :((

du är bäst :*

Kommentera

Publiceras ej