Vilken dag det har varit! Har skrivit tre inlämnigar plus en bokredovisning i engelska. Kan ju säga att jag är helt slut i huvudet och har en fruktansvärd huvudvärk.. Klockan är nu 00:39 och jag har precis skickat in slutuppsatsen i religionskunskap. Tod endast tre timmar att skriva! Nu ska jag alldeles strax stänga av daorn för att få lite skönhetssömn inför imorgon då vi har bal! Ska bli jätte kul :)

Idag så fick Ravioli vila får han blev skodd, plus att jag behövde plugga. Armanin red jag underför 20 minuter på banan bara för att han skulle få jogga. Jobbade honom i en väldigt låg och lång form så han skulle slappna av ordentligt och vila på steget. Han kändes riktigt fin! Imorgon blir det vila för Armani för jag kommer inte hinna rida honom. Ravioli kommer jag rida vid 8 imorgon innan jag beger mig till skolan. Klockan 13:30 ska jag till frissan för att fxa frisyren och klockan 16:30 bär det av till Erika för att fixa mig och sedan drar vi in till balen!
Hörs senare idag för nu ska jag sova!

Pigg häst när jag skulle rida idag:

Kommentera

Publiceras ej