Hände en liten olycka torsdags då jag fick en boll i huvudet och fick hjärnskakning.. Bara en liten en men ändå, hur fan lyckas jag? Om det inte är sprickor i revbenen så är det hjärnskakning. Aa jag lyckas med allt!

Idag fredag så var det i alla fall hoppträning för Leif Hall. Var med med Razzia (konstig mening det blev :o) och hon gick ganska bra. Hon var väldigt tittig idag och stannade två gånger. Razzia brukar aldrig stanna, även om hon är livrädd. Kan skylla lite på mig också då jag kunde har varit på med skänken lite mer.. Annars så är jag ganska nöjd med henne. Men det kunde ha gått bättre. Har filmer på henne men lägger upp dom imorgon när jag sitter vid en dator.

Kl 9.30 imorgon så är set Armanis tur att träna. Ska bli riktig kul :) Sedan på kvällen så ska jag på 18-års fest!

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej