Aaa det bestog min helg av..

Torsdag: Red Razzia på banan och trimmade, Elina fotade och bilder kommer senare. Armani hopptränade jag för Björn Carlsson och det gick GRYMT bra! Är så nöjd :D Film:





Fredag: Armani vilade och Razzia tränade jag för Leif. Är inte speciellt nöjd för hon var jätte konstig, rädd för allting och spänd. Till exempel så var hon rädd för ett märke efter en bom på backen.. Suck.

Lördag: Armani vilade igen. Razzia fick träna för Leif idag också. Idag så hoppade vi bana och hon kändes riktigt fin! MYCKET bättre än dagen innan. Hoppade en bana på ungefär 1.20 och jag är väldigt nöjd med henne. Hittade en bra rytm runt hela banan och hon var inte lika spänd och rädd. Skönt haha.

Söndag: Åkte skidor med mamma typ halva dagen och det var sjukt kul! Kommer ha ont i benen imorgon i alla fall ;) Efter det så åkte jag till stallet och red ut på Armani. Det var snöstorm ute så hade skidglasögon påmig och såg ut som en tönt haha. Roligast av allt var att Armani skenade med mig på hemvägen och mitt hår som var upsatt i två flätor stog typ rakt ut. Tur ingen såg..


Kommentera

Publiceras ej