Skön dag.. Det var väldigt lugnt på jobbet, hade ganska lite att göra så det blev mest att slappa haha. Efter jobbet så åkte jag till stallet och mockade och tog in hästarna. Sen så åkte jag hem och bytte om och åkte sedan tillbaka till stallet. Började med att rida ut Armani i skogen. Han fick klättra och busa lite idag. Kändes riktigt fin och han var pigg också :)
 
Gilda red jag på banan igen för det hade hunnit bli svart ute när jag var klar med Armani. Jobbade mycket med skänkelvikning, öpnnor och slutor idag så hon blev riktigt lösgjord. Skötte sig väldigt bra! I galopparbetet så gjorde jag serpentiner med galoppombyten och sedan provade jag även på att göra lite förvänd galopp och märkte att det är någonting som vi måste träna på! 
 
Kom hem från stallet vid 19:45 ungefär och då åt jag middag. Nu har jag precis duschat och ska hoppa i säng. 
 

Kommentera

Publiceras ej