Skola idag som vanligt, spelade badminton på gympade och det var riktigt kul och jobbigt! Kommer ha träningsvärk i rumpan och låren imorgon i alla fall.. Körde ett eget träningspass idag också, var ute och sprang i 30 minuter och sedan så gjorde jag armhövning och situps. Känner att jag måste bli liiiiiiite fit till beach 2012!! Haha...
Förra helgen så var jag i Högbo och tävlade. Det gick bra för att vara första utomhus tävlingen. Red två omgångar av Elit och laget slutade på en 5:e plats av 8 lag :) Vädret var hemskt och det var typ 1 dm gegga inne på banan när det var sista omgången. Jätte kul!
Torsdag 1.30: 8 fel, hade dålig galopp.. Ett av nedslagen var mitt fel med det andra så var han lite slarvig på, han rev b-hindret i kombinationen. Men jag är nöjd ändå för jag tyckte att jag hade en bra känsla och förutom nedslagen så var det en riktigt bra runda :)
Fredag lag 1.20: Var nolla i grunden! Han kändes jätte fin :) I omhoppnigen så rev vi i kombinationen då jag kände för att tappa stigbygeln efeter andra hindret.. Låg typ på halsen i kombinationen så det är ju inte så konstigt att han rev. Hopapde dom tre sista hindrena HELT uutan stigbyglar sen, vet inte hur jag lyvkas.. Vi hade snabbast ialla fall haha ;) Vi kom 3:a med laget idag.
Lördag lag 1.30: 4 fel i grunden. Kan börja med att säga att han var helt otroligt underbart duktig! Vi fick till en klockren runda med tanke på underlaget och Armani tog i för kung och fosterland på vartenda hinder, är så nöjd och stolt över honom. Hård träningen i vinter gav verkligen resultat i den här klassen då det var en väldigt lång banan och underlaget sög väldigt mycket. Vi fick ett nedslag för jag tröck på lite för mycket. Laget kom 4:a tror jag :) Vi slutade sedan på en 5:e plats!
ABnian var i högbo så då passade jag på att shoppa lite, hehe.. Köpte nya stigbyglar, en regnjacka från KL och en remont nosgrimma :') LOVE på stigbyglarna som jag har suktat efter i snart 1 år ♥
Amanda Engman tog jätte fina bilder så här kommer dooooom:
Btw så är min sits väldigt dålig på bilderna.. Skäms ju!



Film:

1 kommentarer

Lovisa

17 May 2012 11:02

Hej Josefine! Ska vi göra länkbyte??



Kram från Lovisa (kusinen)

Kommentera

Publiceras ej