Sitter hos mormor och morfar nu och kollar på tävlingsterminen 2012. Måste börja planera första tävlingen nu och vad målen med hästarna är.

Armani: Med honom så skulle jag vilja rida i Falsterbo! Jag vet att han har kapaciteten för att gå 7-års championaten där men det är tufft att kvala dit. För att kvala krävs minst två felfria rundor i lägst en 1.35 och en 1.40. Blir till att träna och verkligen fokusera om jag vill kvala dit!

Razzia: Vet inte riktigt vad jag ska sätta för mål på henne. Vill kunna rida stadiga 135/1.40 på henne och sedan kanske sälja henne. Jag får helt enkelt sätta målen beroende på hennes dagsform :9

Första tävlingen kommer nog att bli i Hamre 18-19 februari. Kommer antagligen att ta med båda hästarna också :)

2 kommentarer

Amanda

02 Jan 2012 17:49

jag ska kanske oxå till hamre! =)Beror på om pappa e hemma då :)

borde va långt att åka uppefrån dig hehe =D

Amanda

02 Jan 2012 18:02

kan du inte skriva resten av tävlingarna du planerat in så ja får se om vi ska på samma :D skulle va kul o känna igen ngn hihehihoo!

Kommentera

Publiceras ej