Maja :
Vad har det varit för fel på Razzia egentligen?=)

Svar: Vi vet inte riktigt men enligt veterinärerna så har hon haft en inflamation i ryggen och i korset. Men hon är frisk nu i ala fall! :)

emma:
Jag undrar om du vill ge ett förslag på ett bra bett till min d ponny som bli alldeles för stark när jag rider ut. Just nu rider jag med pellham som jag tycker fungerar ganska bra. I förrgår när jag red ut så blev han as stark så jag va tvungen att rida in i ett träd. Dom som hade han innan har bara ridit med jaktkandar och jag vet inte riktigt hur det fungerar. Du rider grymt bra och du är en av mina förebilder innom hoppning.

Svar: Jag skulle testa att rida på ett pessoa bett och ha ett delta på. Jag brukar ha det på Razzia ibland när hon är stark. Så att det ser ut så här:



Eller så provar du att ha ett pessoa utan delta :)

Kommentera

Publiceras ej