Har suttit och svarat på några frågor och här kommer en del av dom:

Annie:

Hej! Sätter du inför varje år/halvår upp mål med dina hästar? T.ex i Juli ska vi tävla 130, september nolla 140, 2013 - sikta mot SM. (Du fattar vad jag menar), eller tar ni det bara som det kommer med era hästar? Använder ni kortsiktig eller långsiktig planering och hur lägger du upp ett helt år?

Svar: Innan första tävlingen på året så brukar jag sätta upp en delmål för året och även ett lite större mål. Till exempel så hade jag som ett delmål att kvala till 1.40 på Razzia. Och det lite större målet med henne var att debutera 1.40 och försöka få stadiga, säkra rundor. Tyvärr så blev ju hon skadad i mitten av sommaren och hann inte uppfylla de större målet. Hann bara rida två 1.40 :) Jag tycker inte man ska sätta upp för stora mål utan hellre ta flera små mål som man kan uppnå. Till exempel att nästa månad ska jag bara satsa på att vara dubbelnolla i alla starterna. Sen så kan man ju även ha långsiktiga mål, som att rida till SM om två år. Mitt egna långsiktiga mål är att rida 1.50-1.60 och vara med i landslaget. MEN det är ett vääldigt långsiktigt mål haha :)

Anonym:

Vad har du för projektarbete? :)

Svar: Jag och min bästa kompis Elina ska göra en egen kokbok med laktos- och glutenfria recept. Jag är laktosintollerant och Elina är både gluten- och laktosintollerant. Kommer bli världens bästa kokbok!

1 kommentarer

Matilda

31 Oct 2011 18:44

åååh den boken skulle jag vilja ha jag är både gluten och lakos :)

Kommentera

Publiceras ej