Kom nyss hem från Birsta. Var där med Elina och åt på donken, tjockt men det va riktigt gott! Hon följde med mig hem från skolan idag och knäppte lite kort på hästarna. Bilder kommer imorn. Razzan red jag på banan. Nästann alla snö är borta och gräset är framme :D Dock så är det väldigt blött men de gör ju inget. I traven så var hon jätte lugn och väldigt djup och fin i formen. Men när jag började galoppera så blev hon spänd och sprang med huvudet i vädret... Fick jobba henne små volter och försöka få henne i en lugn avslappnad galopp. Efter ett tag så funkade det.



Var ju även inne i stan och bytte täckena. Efter det så åkte jag och mormor in till Birsta och fikade på Charm. Mumma! Åt favoriten Blåbärsbakelse ♥ Fick med mig denna skönhet som var på halva priset från Equeen:



Kommentera

Publiceras ej