Åkte in till stan idag för att klippa mig. Behövdes verkligen! Var inne på equeen också för att kolla min hjälm som har gått sönder. Tyvärr så hade garantin gått ut så jag måste köpa en ny :/ Var sjukt shopping sugen så fick med mig det här hem:

En tröja från Kingsland



En tävlingsskjorta från Spooks



Och ett par rainlegs, har tappat bort mina...




Sen tog jag och mamma en fika på Barista. Mys mys!



Nu ska jag cykla bort till stalet och longera Razzia, Armani får vila. Sedan ska jag nog rensa lite bland täckena och göra fint i sadelkammaren. Ser för j'vligt ut.. haha. Svar på kommentar först :)

Evelyn:
Vilka fler tävlingar och klasser är inplanerade framöver? =) Fantastiska hästar du har alltså HERREGUD. Calle Kvalster kommer för alltid vara den finaste ponnyn Sverige haft

Svar:
Nästa tävliung blir i Tierp 13-14 augusti och sedan har jag anmält Armani till Youngster tour som går på Grevagården :) Tack så jätte mycket, dom är verkligen bäst ♥ Åh vad kul att det inte bara är jag som tycker de!!

Kommentera

Publiceras ej