Hej hej!

Nu har jag gjort en ny blogg, men i den här bloggen tänker jag bara skriva om hur och vart jag rider mina hästar plus alla tävlingar jag åker på. Ska uppdatera mycket oftare i den här bloggen för att skriva om hästarna, som är mitt liv, tycker jag är mycket roligare!

Kan börja med att säga att mina hästar fick vila idag, för det har avrit ett riktigt snö oväder här i lilla Timrå. Det har kommit ca 3 decimeter tror jag, så jag kände att dom kunde få vila idag. Dessutom så var jag och mamma ute och långtravade igår, också galopperade vi hela vägen hem. Nu precis innan säsongen börjar igen så tränar jag mycket kondition och styrka med Calle och Rapido. Som till exempel i måndags så var jag ute i skgen och klättrade uppför en brant backe, och igår så körde vi lite konditionsträning.

Imorgon så ska jag hoppträna för A-tränaren Björn Carlsson som är min månadstränare och det ska bli jättekul! Jag veckotränar annars för min mamma som är B-tränare. Ska även försöka hinna en ponny innan jag börjar skolan imoegin. Får se hur det blir men jag börjar ju klockan halv 12 så jag brukar hinna de. Ska skriva ett inlägg imorgon om mina ponnysar Rapido och Calle. Lägger även ut en film på dom om ni vill se. Nu ska jag kila så ha det så bra så länge!

1 kommentarer

Alexandra J

03 Feb 2010 23:09

Härligt Jossan. Denna blogg har jag väntat länge på :)

Kommentera

Publiceras ej